|
|
|
|
|
Každý, kdo sleduje vývoj technologií automobilového průmyslu ví, že každý motor vozidla je odlišný - rozměry, výkonem a také cenou. ICOM vynalezl revoluční technologii JTG New a JTG HP, díky které se nesnižuje výkon vašeho auta, Vy cestujete levněji a zároveň šetříte životní prostředí ...
Systém vstřikování paliva v kapalné fázi do motoru FSI, TSI a TFSI je velmi jednoduchý. Liší se od standardních technologii a výrazně zlepšuje výkon vozu. Tento typ napájení odstraňuje typické výkonné ztráty, ke kterým dochází, pokud máte LPG. Výsledky jsou více než uspokojivé: zrychlení z 0 na 100 km / h - za 13,4 sekundy u LPG proti 13,7 sekundy u BENZÍNU.
Nejen výkonnost , ale také bezpečnost podléhá EU normě, a tak můžete svým automobilem jezdit bez omezení. Údržba zařízení je časově a ekonomicky nenáročná.
|
Schéma zapojení: ICOM zařízení JTG New
|
Zcela nový druh energie.
Plyn v kapalném stavu proudí z nádrže a je čerpán vysokotlakým čerpadlem přímo do válce. Používají se zde původní benzínové vstřikovače a stejné palivové čerpadlo.
Vaše auto pracuje vždy na 100% s LPG, na rozdíl od jiných nabízených systémů. Ty jsou známé využíváním přístřiku paliva až do 50% při provozu s LPG. Samozřejmě, že si můžete vybrat pro jízdu benzín, ale zajímavé a praktické řešení je přechod na benzín přepnutím automatem, když je nádrž LPG prázdná. To však nebrání zachování stejného výkonu motoru a jízdních vlastností vozu, přesně jako při používání benzinu.
Systém má velmi jednoduchou a rychlou montáž. ICOM JTG HP neobsahuje mnoho komponent a není nutné montovat vstřikovací trysky a výparník plynu (běžně je připojován k chladicímu systému motoru).
|
Schéma zapojení: ICOM zařízení JTG HP
|
Během provozu vozidla startujete a cestujete pouze na LPG, pouze v krajním případě používáte benzín. Vyrovnaná křivka výkonu jízdy s LPG zdůrazňuje vysokou kvalitu systému přímého vstřikování kapalného paliva LPG.
Při testech na dynamometru, motor Audi A8 2.0T dosáhl stejného výkonu při jízdě na benzin jako s LPG.
|
|
Novinky od ICOMu
Nová patentovaná jednotka multi-ventil s vestavěným čerpadlem pro LPG je umístěna v nádrži. Údržbu čerpadla je možné provádět v jakýchkoliv podmínkách, a to i s plnou nádrží LPG.
|
Produkty společnosti ICOM
|
Chcete dostávat aktuální informace o plynu do auta?